DUK
Sužinokite viską apie užsakymų išsiuntimą, pristatymą ir kitus klausimus. Mūsų tikslas – užtikrinti sklandžią ir malonią patirtį.
Pateikti užsakymą
Mes siūlome įvairius internetinius mokėjimo metodus, kad užtikrintume patogų užsakymų pateikimą mūsų klientams:
- Elektroniniai bankininkystės metodai (per Paysera.lt sistemą, į kurią būsite automatiškai nukreipti);
- Elektroniniai bankininkystės mokėjimai (Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay);
- Banko pervedimas;
- Dovanų kortelė.
Galite pasirinkti jums patogiausią mokėjimo būdą atsiskaitymo metu. Siekdami užtikrinti saugų apsipirkimą visiems mūsų klientams, visi mokėjimai bus tikrinami saugumo požiūriu.
Mes siunčiame į šias šalis:
- Lietuva
- Kitos Europos šalys: Latvija, Estija, Lenkija, Suomija, Švedija, Danija, Vokietija, Nyderlandai, Liuksemburgas, Prancūzija, Belgija, Vengrija, Slovakija, Slovėnija, Kroatija, Rumunija, Bulgarija, Graikija, Italija, Malta, Airija, Ispanija ir Portugalija.
Atkreipkite dėmesį, kad siuntimo kainos skiriasi Lietuvoje ir kitose išvardytose šalyse.
Visos RutaRuta parduodamos prekės priklauso nuo jų prieinamumo. Jei jūsų užsakyta prekė būtų išparduota, informuosime jus per 24 valandas ir pateiksime galimą papildymo datą. Tokiu atveju galėsite pasirinkti: visišką pinigų grąžinimą arba RutaRuta dovanų kortelę, kurią galėsite panaudoti ateityje pirkdami kitas prekes.
Jei pamiršote slaptažodį, apsilankykite mūsų prisijungimo puslapyje ir pasirinkite „Pamiršote slaptažodį?“. Įveskite registracijos metu naudotą el. pašto adresą, o mes atsiųsime jums žingsnis po žingsnio instrukcijas, kaip jį atkurti.
Jei nebenorite gauti mūsų išskirtinių pasiūlymų ir akcijų, tiesiog spustelėkite „Atsisakyti prenumeratos“ naujienlaiškio apačioje.
Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite el. laišką su visa reikalinga informacija. Sekamiems užsakymams naudokite sekimo nuorodą, kurią rasite el. laiške arba savo paskyroje. Ar tikrinote, ar nėra kurjerio pranešimo ar el. laiško? Jūsų siunta galėjo būti palikta saugioje vietoje arba pas kaimyną.
Jei užsakymo vis dar nepavyko rasti, apsilankykite mūsų Pristatymo informacijos puslapyje arba susisiekite su mumis per info@rutaruta.lt.
Norėdami atšaukti užsakymą, eikite į skiltį „Jūsų užsakymai“ ir pasirinkite norimą atšaukti užsakymą. Galite pasirinkti atšaukti atskiras prekes arba visą užsakymą. Jei atšaukimo galimybės nėra, tai reiškia, kad užsakymo atšaukti jau nebegalima.
RutaRuta komanda stengiasi kuo greičiau surinkti ir supakuoti jūsų užsakymus, todėl atšaukimo galimybė yra labai ribota po užsakymo pateikimo.
Jei nepavyko laiku atšaukti užsakymo, galite apsilankyti mūsų Grąžinimo politikos puslapyje, kuriame rasite informaciją, kaip grąžinti užsakymą.
Labai atsiprašome, kad įvyko klaida. RutaRuta visada stengiasi užsakymus tvarkyti itin kruopščiai, tačiau kartais gali įvykti klaidų. Nesijaudinkite – mes greitai išspręsime šią situaciją.
Prašome susisiekti su mumis el. paštu info@rutaruta.lt ir pateikti šią informaciją, kad galėtume jums padėti:
- Jūsų užsakymo numerį.
- Netinkamos prekės aprašymą (aiški nuotrauka būtų labai naudinga).
- Teisingos prekės, kurią užsisakėte, informaciją.
- El. pašto adresą, kurį naudojote užsakymui pateikti.
Kai išnagrinėsime situaciją, atsiųsime jums el. laišką su informacija apie tolesnius žingsnius, kuriuos imsimės, kad išspręstume problemą.
Labai apgailestaujame dėl šios situacijos – siekiame savo klientams teikti tik aukščiausios kokybės prekes.
Kad galėtume kuo greičiau išspręsti šią problemą, prašome susisiekti su mumis el. paštu info@rutaruta.lt ir pateikti daugiau informacijos.
Jei įmanoma, turėkite paruoštą šią informaciją, kad procesas būtų greitesnis:
- Jūsų užsakymo numerį
- Prekės pavadinimą
- Problemos ar broko aprašymą
- Palaikančias nuotraukas, jei taikoma
Peržiūrėję pateiktą informaciją, atsiųsime jums el. laišką su tolimesniais veiksmais, kad problema būtų išspręsta kuo greičiau.
RutaRuta įsipareigojame teikti tik aukščiausios kokybės produktus, todėl labai apgailestaujame, kad jūsų užsakymas atvyko pažeistas.
Suprantame, kad tai gali sukelti nepatogumų, tačiau užtikriname, jog išspręsime šią situaciją. Prašome susisiekti su mumis el. paštu info@rutaruta.lt ir pateikti pažeidimo detales.
Prašome neišmesti prekės, nes gali prireikti nuotraukų, kurios padėtų mums geriau suprasti problemą ir užtikrinti, jog tai ateityje nepasikartotų.
Peržiūrėję jūsų pateiktą informaciją, atsiųsime el. laišką su tolimesniais veiksmais, kad problema būtų išspręsta greitai ir efektyviai.
Daugiau informacijos rasite mūsų Grąžinimo politikos puslapyje.
Jei turite papildomų klausimų ar reikia pagalbos, mes visada pasiruošę jums padėti. Susisiekite su mumis el. paštu info@rutaruta.lt, ir mūsų komanda mielai jums padės.
Kai tik gausime jūsų grąžintą užsakymą, peržiūrėsime grąžinimo priežastį ir informuosime jus apie tolesnius veiksmus.
Jūs turėtumėte gauti el. laišką su pranešimu apie atliktus veiksmus.
Prašome peržiūrėti mūsų Taisyklių ir sąlygų puslapį.
Jei susiduriate su sunkumais prisijungiant prie atsiskaitymo ar bet kurios mūsų svetainės dalies, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Galite rašyti mums el. paštu info@rutaruta.lt, ir mes greitai išspręsime problemą.
Prašome peržiūrėti mūsų Privatumo politikos puslapį.
Taip! RutaRuta dovanų korteles galite įsigyti mūsų RutaRuta Dovanų Kortelės puslapyje. Kortelė bus išsiųsta el. paštu į jūsų paskyrai priskirtą el. pašto adresą netrukus po pirkimo arba galėsite ją tiesiogiai siųsti gavėjui. Vėliau ją galėsite atsispausdinti ir įteikti asmeniškai – puiki dovana bet kokiai progai!
Įsidėję norimas prekes į krepšelį, pereikite prie atsiskaitymo. Atsiskaitymo metu, kai būsite paprašyti įvesti nuolaidos kodą, tiesiog nukopijuokite ir įklijuokite unikalų kodą iš savo el. pašto.
RutaRuta dovanų kortelės gali būti naudojamos visoms mūsų svetainėje esančioms prekėms, taip pat kartu su automatiškai atsiskaitymo metu taikomomis akcijomis. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad dovanų kortelės negalima naudoti kartu su kitu nuolaidos kodu.
Vieno užsakymo metu galima panaudoti tik vieną dovanų kortelę. Bet kokią likusią sumą galite apmokėti kredito arba debeto kortele.
Jei vis dar turite klausimų arba reikia papildomos pagalbos, susisiekite su mumis el. paštu info@rutaruta.lt.
Atsakysime jums per 2 darbo dienas.